نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

مانیکونه: ازبکستان یکی ازبهترین تیم‌های آسیا است

  • کد خبر: ۱۹۵۵۷۵
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
مانیکونه: ازبکستان یکی ازبهترین تیم‌های آسیا است
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به اعتقاد من ازبکستان در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و خیلی خوب بازی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، آنتونی مانیکونه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ که امروز (دوشنبه ۲۹ آبان) برگزار شد،، اظهار کرد: متاسفانه امیر قلعه‌نویی دچار بیماری شده اما از طرفی باعث خوشحالی‌ام است که اینجا در خدمت شما هستم. در مورد بازی باید بگویم که ما در ماه ژوئن (در تورنمنت کافا) با ازبکستان بازی کردیم و می‌دانیم که آن‌ها تیمی خیلی خوبی دارند و خیلی خوب بازی می‌کنند. به همین دلیل فکر می‌کنم هر دو تیم بازی خوبی را از خود ارائه خواهند کرد

وی افزود: در تورنمنت کافا، ازبکستان بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت. به اعتقاد من ازبکستان در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و خیلی خوب کار می‌کند. شناخت خیلی خوبی از سرچکو کاتانتس از زمانی که هدایت تیم ملی فوتبال اسلوونی را داشت، دارم و باید بگویم تیم‌های او همیشه خوب بازی می‌کند؛ بنابراین همانطور که گفتم، فردا بازی خیلی خوبی را شاهد خواهیم بود.

دفاعی بازی کردن تیم ملی را قبول ندارم

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری که مدعی شد تیم ملی ایران دفاعی بازی می‌کند، اظهار کرد: من با حرف شما موافق نیستم! احتمالاً شما ۹ بازی اخیر ما را ندیده‌اید، بازی‌هایی که ما در آن‌ها گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. به اعتقاد من، ما تیم باهوشی داریم که می‌داند چطور حمله کند و به موقع هم چطور دفاع کند. فوتبال تنها حمله کردن نیست و فقط هم دفاع کردن نیست، بلکه ترکیبی از این دو است و بازیکنان ما هم می‌دانند که چه زمانی باید حمله کنند و چه زمانی دفاع.

مربی ایتالیایی تیم ملی همچنین درباره غیبت علیرضا جهانبخش در این دیدار به دلیل مصدومیت خاطر نشان کرد: متأسفانه جهانبخش در بازی قبلی مصدوم شد. این در فوتبال امری طبیعی است. او از آن بازیکنانی است که در این دیدار در اختیارشان نداریم.

مانیکونه در پایان تصریح کرد: ازبکستان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در ترکیبش دارد. آن‌ها لژیرنر‌های زیادی دارند که خارج از این کشور بازی می‌کنند. بازی نماینده ازبکستان (نوبهار) مقابل نساجی مازندران در تهران را دیدم، دیداری که برنده شدند. در آن تیم چند ملی‌پوش ازبکستان حضور داشتند و بازی خوبی را هم از خود ارائه کردند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->